- Acordarea unor sprijine financiare de către consiliul local, |
- Acordarea voucherelor de vacanță, |
- Angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea în legatură cu gestionarea bunurilor, |
- Angajarea, Lichidarea, Ordonantarea si Plata Cheltuielilor, |
- Casarea obiectelor de inventar, |
- Centralizarea situatiilor financiare, |
- Circuitul documentelor financiar- contabile, |
- Circuitul documentelor specifice, |
- Contabilitatea trezoreriei institutiei, |
- Contabilizarea salariilor, |
- Contractarea unui împrumut, |
- Corectarea erorilor constatate in documentele de plata, |
- Decontarea navetei personalului didactic și didactic auxiliar, |
- Elaborarea,aprobarea, executia si incheierea executiei bugetelor de venituri si cheltuieli, |
- Elaborarea Registrului Cartea mare, |
- Elaborarea Registrului Inventar, |
- Elaborarea Registrului Jurnal, |
- Elaborarea situațiilor financiare, |
- Exercitarea controlului financiar preventiv propriu, |
- Finantarea cheltuielilor cu ajutoare sociale si burse ale ordonatorilor din subordine, |
- Finantarea cheltuielilor cu bunuri si servicii ale ordonatorilor din subordine, |
- Finantarea cheltuielilor de capital ale ordonatorilor din subordine, |
- Finantarea cheltuielilor de cultura ale ordonatorilor din subordine, |
- Finantarea cheltuielilor de personal ale ordonatorilor din subordine, |
- Întocmirea Balanţei de verificare, |
- Intocmirea evidența si utilizarea documentelor interne, |
- Intocmirea si aprobarea bugetului centralizat, |
- Intocmirea situatiei privind monitorizarea cheltuielilor de personal, |
- Operarea bugetului, angajamentelor în forexebug, |
- Operaţiunile de aprovizionare, recepţie, decontare şi dare în consum a carburanţilor, |
- Organizarea gestiunea si contabilizarea activelor fixe, |
- Organizarea gestiunea si contabilizarea deplasarilor, |
- Organizarea gestiunea si Contabilizarea fondurilor structurale nerambrusabile, |
- Organizarea gestiunea si contabilizarea investitiilor, |
- Organizarea gestiunea si contabilizarea materialelor, |
- Organizarea gestiunea si contabilizarea obiectelor de inventar, |
- Organizarea gestiunea si contabilizarea serviciilor, |
- Organizarea gestiunea si contabilizarea veniturilor, |
- Organizarea si desfasurarea activitatii de casierie, |
- Organizarea şi funcţionarea contabilităţii, |
- Planificarea, organizarea si desfasurarea activitatii de inventariere, |
- Plata salariilor, |
- Reevaluarea patrimoniului, |
- Restituirea sumelor achitate in plus sau eronat, |
- Scoaterea din functiune si casarea activelor fixe
|
|